Que les reparacions i els que necessiten ser reparats?
Anem en ordre cronològic.
Va ser el 1998 quan l'APA (American Psychiatric Association) va rebutjar les teràpies que es pretén "convertir" als homosexuals en heterosexuals, argumentant que aquest tipus de teràpies podria portar a un comportament depressió, ansietat i autolesives.
Això òbviament no ha impedit la proliferació d'aquests tractaments, ja que ha aparegut recentment en el diari anglès "The Independent", una enquesta dels homosexuals que va dir a un periodista les seves experiències en aquest sentit, una mica com el nostre alliberament diferents [descarregar aquí el comprimit original] que tant enrenou va provocar el desembre de 2007.
El periodista anomenat Patrick Strudwick i després de la publicació del seu treball s'ha posat en marxa una campanya anomenada SCOTT (Stop conversió Teràpia Taskforce) a Facebook, fer públics els noms dels terapeutes que treballen amb teràpies de conversió i fins com a mínim els seus mètodes poc ortodoxos .
Qui és l'altre costat?
Un gran nombre de professionals d'Amèrica (no), pertanyent al ideòleg de la dreta religiosa i fins i tot alguns del vell continent. Entre d'altres, el nom més conegut és el de Joseph Nicolosi (el fundador de l'NARTH, Associació Nacional per a la Recerca i Teràpia de Omosexuality), que també serà a Itàlia els propers 21 i 22 de maig per presentar el seu nou llibre ( Manual pràctic) en el seu re-orientació tècnica.
Els fonaments de la reparació teràpies (veure també " canviar la psicoteràpia sexual d'orientació? "i" Anem a parlar de la psicoteràpia i l'homosexualitat ") es basen en la suposició que" l'homosexualitat és un desordre, un trastorn mental causat, depenent del seu punt de punt de vista, la manca de figura paterna o abús.
Què tan gran és aquest fenomen? Un estudi publicat pel professor Michael King, de l'University College de Londres, mostra una sorprenent: 1 / 6 psiquiatres / terapeutes al Regne Unit ha intentat convertir un pacient a la heterosexualitat, utilitzant diferents mètodes.
Strudwick reporta dos casos que han tingut l'oportunitat de veure per tu mateix:
- El terapeuta va parlar de primer contacte amb la SSA (atracció del mateix sexe) com el fenomen de la patologia i anti-religiós. El seu entorn terapèutic sempre pregar amb el pacient, demanant a Déu que "obri els ulls i portar la llum als pacients". Es va entaular un debat sobre la història del pacient, quan l'homosexualitat era tractada com un "retard" en el desenvolupament, basat en la suposició que "Estic confós i per tant he de ser gai". Segons ell, l'origen de l'homosexualitat es deu a la pacient el trauma de la separació de la mare durant el part, com parts distòcics que augmenten la probabilitat que la persona arribi a ser gai. Per confirmar aquesta hipòtesi, la consciència de la terapeuta que el pacient havia estat objecte d'abusos, i les seves queixes en un intent de negar que era un signe de la seva capacitat per eliminar l'esdeveniment en la seva ment.
- El segon terapeuta afirma que el pacient havia rebut un terç de les persones pot canviar l'orientació i va explicar que el seu enfocament es basa en anys de la "exposició" a la platònica contacte només amb altres homes, per tal d'eliminar l'atracció sexual . Per a ell, l'homosexualitat no era una malaltia, sinó alguna cosa malament, perquè "Déu vol que tinguem relacions amb el sexe oposat."
Ara, he llegit el material, a excepció de tremolar, es podria pensar que en les mans dels pacients acaben. I quant falta de professionalisme pot estar exposat. Com es pot enganyar a la gent que està patint perquè no acceptem que es pot "reprogramar" la seva orientació sexual?
Certament no és un alleujament saber que Strudwick, va dir que després dels dos terapeutes que ell era, ell va anunciar que s'han reportat, llevant-los la seva capacitat de seguir la "pràctica", que a Itàlia és pràcticament impossible.
Quantes persones en problemes han ensopegat en els intents de reparar el ser gai? Els que es van trobar amb els terapeutes que pensen que de totes les seves dificultats estan relacionades amb l'homosexualitat? I com molts terapeutes es senten la necessitat de formar adequadament sobre temes LGBT?
Psicologiagay.com fa passos petits, però significatius. Una d'elles és la petició " No es pot reparar "i vostè està convidat a signar com més aviat millor.
Per Rachel Bindi i Biondi Paola
VOLS SABER QUINS SÓN ELS D'ALIMENTACIÓ?
Feu clic aquí!
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
DIRECTRIUS DEL CURS ONLINE APA
Comprar ara! Què estàs esperant?
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _














Aquest post té 13 comentaris
30 juliol 2010
Jo entenc que a Itàlia es pot aconseguir a un terapeuta per "guarir" als homosexuals sense patir conseqüències? Com pot passar això?
30 juliol 2010
Més o menys. En el sentit que encara que l'homosexualitat no és una malaltia i els tractaments utilitzats fins ara són molt qüestionables, hi ha professionals que segueixen a "tractar" tractant de canviar l'orientació sexual.
Ens referim a aquest article, per aprendre una mica més.
http://www.psicologiagay.com/le-10-cose-da-sapere-sulle-terapie-riparative/
Si vostè té alguna pregunta endavant
30 maig 2010
http://www.psicologiagay.com 's fet un cop més! Article increïble.
29 abril 2010
Hola, sóc un estudiant de Psicologia de la Universitat de Roma. Personalment, crec que només ells poden "curar" la homosexualitat és una cosa boja a la gent i una mica més professional, però .. Estic d'acord amb tu que cal lluitar perquè això no succeeix
16 març 2010
Hola Pat, jo també estic d'acord amb tu ... però ja no vol veure ... i d fer a altres el que fem ... Crec que necessitem a algú per iniciar un mecanisme que ja ha començat a moure .... Ara l'empresa d'avui no es compleix en tots els camps d'una estona "... igual que els membres del grup LGBT! Només es necessita algú per empènyer una protesta i crec que ens trobarem amb una gran acceptació .. Ja no podem estar aquí mirant, o ... almenys per a mi ... ja no és suficient. x la nostra dignitat, hem de lluitar!
10 març 2010
Sota invitació de Paola, vaig a escriure meva sol · licitud aquí!
Em pregunto per què ens acaba d'escriure quatre coses
peticions o fer un bloc, en la meva humil opinió que
esdeveniments i no com l'orgull gai .. però la
esdeveniments socials en aquests temes ... que
i passar al carrer per mostrar a la gent que
normal ... és la ignorància que promou aquestes ximpleries ... farem
conscient, i sabrem qui som ...
3 abril 2010
Francesco Bravo!
10 març 2010
En uns pocs, però, cridar l'atenció sobre el fet que el 90% dels casos dels terapeutes que volen convertir els homosexuals, que tiri sempre de la religió joc com a argument, i que fins i tot aquells que no ho fan intencionadament, com Nicolosi, un travessers concerts cada vegada més vinculat als moviments religiosos que els donen suport i financen.
Gairebé es podria dir que hi ha un biaix entre la religiositat de la terapeuta i la seva ètica.
9 març 2010
Hola a tots, jo personalment crec que és una bogeria la idea que la teràpia pot "arreglar" la seva orientació, però tinc una pregunta, algú sap d'on ve l'OMA.? les teories clàssiques de la mare de parlar pare també presents i absents, per tant, cosa que no ha seguit el camí correcte no significa que vostè està malalt o alguna cosa així, el passatge no és tan senzill, al meu entendre. Sóc molt honest intel · lectualment, i vull saber si la meva OMA. orígens de la "desviació", per favor, no malinterpretar el que vull dir en el sentit que si sóc un bon tipus, decent, pacífica psicològicament integrat, acceptat i volgut viure en pau en la meva vida i la meva identitat, jo no son Alguna vegada vas pensar que alguna cosa està malament amb mi, però això no exclou l'origen, potser això és cert de la desviació, però no alarmant, hi ha un munt de gent, per exemple. els abusos, que tenen un camí diferent, però puc tenir una vida tranquil · la, tenir fills i no abusar d'ell perquè per mi, no és la font que genera la malaltia, però la forma de fer. Una cosa que em va cridar l'atenció la lectura del llibre "Les dones que fan el mal" (el tema és l'auto-lesió a causa d'un trauma sexual), escrit per un terapeuta lesbiana que va tenir la mateixa experiència dels seus pacients era que la seva teoria no és necessàriament que totes les OMA. han patit un trauma, però qualsevol que hagi patit el nen omos.da adults. Ella és un assumpte seriós, ha fet estudis sobre el tema dels estudis i es tracta que en total suport a aquest tipus de trauma és necessari fer el tractament amb un terapeuta que sap el que estan parlant (no ho crec, em sembla massa reductora). En resum, no crec que omos.siano "malament", però tinc curiositat per saber si n'hi ha, la font de l'OMA d'identitat. Gràcies per escoltar.
20 abril 2010
I 'possible, crec que el canvi d'orientació de la "profunditat" d'una persona, a la dilatació de l'edat adequada, és un repte interessant, parlant en abstracte.
El comunitàomosessuali ineficaç, potser en reacció a la discriminació?, Dir "els gais són tots iguals", però no sembla così.Uncontoèesserlo immediatament a la dreta, una altra a convertir-se en un adult
22 abril 2010
Bé, si vostè parla de com una persona accepta i fa servir la seva pròpia homosexualitat és diferent "descobrir" en algun moment de les seves vides.
Però no es converteixin en homosexuals, ho és. Excepte que vostè no està segur, hi ha hagut situacions en les quals experimentar, hi ha por, hi ha molta confusió sobretot quan moltes vegades també senten atracció pel sexe oposat. I ells pensen erròniament que això és suficient per excloure'l. En general els que "van descobrir" homosexual bisexual és gran, però abans de caure en amor amb el sexe d'una persona ha subestimat els sentiments, emocions, atraccions ...
9 març 2010
Vaig firmar perquè "hem de fer alguna cosa tangible, el cap ben alt i sense por !!!!!!!!!!
9 març 2010
Em vaig inscriure immediatament! Desafortunadament la ignorància és molt extensa com en el cas de Bruno criminòleg. Les persones que no coneixen la pansexualitat o pitjor tractant d'especular sobre la sexualitat reprimida per algunes religions i política determinada.
Peter Boom.