טרנזיט (ים) זמן חזה לחינם!
לאחר Marrazzo המקרה גם אתה ראית את הטלוויזיה התחרו כדי להכיל אנשים טרנסג'נדרים. כמעט הגיע הזמן ללכת אופנה בסכנת נפילה מאחורי ופשוט להיות "מגניב" אם אין לך לפחות אחד כאורח.
השאלה עשיתי הרבה, עם הקדמה של "מי אתה פסיכולוג ..." (אשר בדרך כלל אינו מבשר טובות ...) היה פשוט "אבל למה הם גברים (הטרוסקסואלים משתמעת) עם טרנס ללכת (ואני לתקן סעיף בפעם המי יודע כמה!).

תנו השערות אפשריות:
- מתוך סקרנות. בוצע פעם אחת זה מספיק.
- עבור עבירה. איך עושים את זה ב 3 או "famolo מוזר."
- למה הם הומוסקסואלים, אך לא קיבל באמת ככזה ואת העובדה שיש פרטנרים מיניים נשי מפחית חרדה שגורם לך להרגיש בנוח עם מצפונו.
- למה הן זונות מינית טרנס לקבל בקשות שנשותיהם מסרבות משמעי.
- למה שומן טרנס, גנטית כעם, יודעים טוב יותר כדי לספק אישה מינית כמו גבר.
- למה שומן טרנס, גנטית כמו אנשים, יודע יותר טוב מה אישה רוצה גבר (ולא רק במיטה).
- למה להציע לנשים טרנס הטוב וגברים יחד. הם כמו מישהו אומר "שלם".
- למה הם אוהבים טראנס רוב הנשים זונות זכר מבחינה גנטית, ובמיוחד את "כלי".
- למה הם אידיאליים נשי טרנס פיזית של שלמות (או כמעט). אין צלוליטיס, ציצים בירידה, לאחר לידה בטן, כאבי ראש, ומעל לכל לא!.
- כי הם רוצים להוכיח קשר "סביל", אבל אם תשאלו אדם להיות מתויג בתור הומו (ולא להרגיש להיות), אם תשאל את התושבים האחרים כנראה יהיה יחס חשדני. הוא סירב.
- פשוט כי יש להם העדפה מינית. כמו מי אוהב נשים מפותלת, גברים שעירים, שותפים צעירים או בוגרים יותר, וכו '. יש פשוט עבור מי רוצה לעבור.
אוקיי, ראינו כמה אפשרויות. עם זאת, כל עוד או קשורים פחות המינית, ולא רגשית. אבל בגלל שאנחנו תמיד חושב שאדם (או אשה) לא יכול להתאהב טרנסקסואלית?
מה אתה חושב? יש לך תיאוריות אחרות על מדוע תופעה זו כפי שנדון?
רוצה לדעת מהן להאכיל?
לחץ כאן!
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
קורס בהנחיות המקוונות APA
קנה עכשיו! למה אתה מחכה?
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _














הודעה זו יש 7 תגובות
18 נובמבר 2009
@ לינו לך תן לי לתקן אותך כשאתה מדבר על התנהגות הפסיכו? אין שום דבר נורמלי שיש העדפות מיניות, או לבחור לשלם עבור metterele בפועל (של כל מגדר ונטייה מינית אנו מדברים). לפחות מנקודת המבט הפסיכולוגית. זה הופך להיות כזה אם הוא הדרך היחידה לקיים חיי מין. נוסף הוא מוסרי וערכי, התרבותיים, או סוציולוגי.
הכוונה היתה כמובן פרובוקטיבי (וגם כאן אני אומר גם אלנה), כי המטרה היתה להשיג את המשפט האחרון: "כי כולם מדברים על אנשים רק בגלל הזונות טרנסקסואל מין ואז אנחנו לא שומעים על מישהו מתאהב אותם? "
יתר על כן, לדעתי, אינן שאלות סרק חסר תועלת או דרכים לחקור את הגורמים לתופעה, במיוחד אם אתה רוצה להפריך את ההשערה כי זה לא טבעי או לא נורמלי.
18 נובמבר 2009
בהחלט מסכים עם puntualizazione על "פסיכופתולוגיה", אולי לא היה מדויק, אבל זה מובן הוא לא מטפל. בשביל לשלם על גבולות המגדר הם מדויקים מעט מביך להעריך. הרצון להגיב הלן, אני חושב שאתה צריך סבלנות, אנחנו חיים בעולם תרבותי איטלקי אחד מדוכא דקדנטי, שם את המילים של הדיונים לעתים קרובות לבטא רק את האוויר שנושאת אותם, אבל זה לא מספיק לתפקיד הגנתי נגיש נישה על ידי מה שמכונה "אנשים". ואנחנו צריכים אנשים לצערי. אותם אנשים לצפות באופן פסיבי מה הם הראשונים להופיע בטלוויזיה בתור "תופעה" טרנס מלאכותי. אותם אנשים לא, לעומת זאת, נסוגה בביטויים שפע של הערכה וכבוד של וו Luxuria. יחד עם זאת אני מאמין כי טרנסקסואליות היא כיום עובדה באיטליה, אם לא קיבל, פינה לפחות המכס. האח הגדול מוכיח את זה. פריצת הדרך הבאה ללהט"בים יהיה להיפטר דומיננטיות בעלות אופי מיני לטובת השאר, לראות את האהבה. אני חושב שהמונח יש לבטל הומו, מינית, אבל זה פרק נוסף. אנשים Marrazzo באשר אין לדון על תנאי אינו מתאים מוסדיים, כמו גם עבור ברלוסקוני. אין ספק שאלה של תאימות עם הלן לשים אצבע על הפצע, וחוסר הזכויות היא עניין של כבוד מלכתחילה.
18 נובמבר 2009
רק על הדיוק של מידע. אין צורך להיות פסיכותרפיסטים לדון פסיכופתולוגיה (מנקודת מבט קלינית). רק תואר בפסיכולוגיה
18 נובמבר 2009
נכון מאוד! אנחנו נותנים לקיסר אשר לקיסר.
18 נובמבר 2009
בכנות אני לא ממש אוהב את השאלה ואת התשובות לא מסכים.
ו 'כאילו אני "להסביר" מדוע אני לסבית, אני אוהב נשים, גברים ומה "יותר", וכן הלאה. וכן הלאה.
זה כמו לדבר על סקס של מלאכים.
דיונים אלו הם חסרי תועלת וחסר תועלת.
מי שרוצה להבין את השאלות האלה, אבל אין מה להבין, אהבה ומשיכה כלפי אדם.
מה שחסר הוא לא ידע או הבנה.
מה שחסר זה כבוד!
17 נובמבר 2009
אולי לדבר על טרנסקסואליות מסייע לאנשים לראות אותם פחות פריק קרקס אישור ממשפחותיהם להרוס את הדימוי של (פוליטי) ...
17 נובמבר 2009
נסה לעשות כמה הנחות במקרה הזה עם הפורמט של הבלוג הוא באמת קשה, אבל אנחנו עדיין צריך לנסות. ההכשרה שלי היא מעבר פסקי הדין של התנהגות האבחון הפסיכו של גברים, מודל Marrazzo (ובכך ישר כנראה), אז אני יכול לעשות רק סוג הדיבור אנתרופולוגי. בהתחשב בכך אני לא רואה בחיוב אשר נשמעים לעתים קרובות אומרים בין סוג "ישר", "כמו טרנס ... mascili יודעים את הצרכים, להיות גברים, יש סוג אחר זה לוקח", אבל זה לא בלתי סביר מתוך שיקול זה . זה ברור כי אנו מדברים על זהות מגדרית, אז זה מה אדבר, אבל אנתרופולוגית. כמעט בכל שלפני הנצרות התרבויות העתיקות וחברות, את "המושג" מין, הגבר לפחות, היום חזה של גבולות מטושטשים יותר ויותר, כך החברים לא היה כל איום או אתגר שנקרא חברויות גברי שבו מסות על ידי אווה Cantarella להבהיר היטב. זהות מגדרית הוא שקל כיום, מבוססת גם על תפיסות הישן לפסיכיאטריה פגומה בבירור הדמיון של האדם המערבי, חזון יהודית נוצרית המניכאית אלא על הקיטוב בין המינים. ככל נורמלי המושגים של גיוון בריאות מחלה. התופעה כל כך ומשקיעה מיניות משקפת את המגמה הנוכחית עכשיו במקום "מסחור של זהות", ובכך לשים עומס על "איך" מינית (היום זה היה נייר, כאילו היו שחקני כדורגל ז'אנרים). זוהי בעיה אמיתית אם הבעיה היא. הדיון יכול להתארך גם במקרים פדופיליה רק כדי להישאר "פוליטי". יש את העובדה המוזרה שיש להתחשב בו (אבל זה לא יוצא דופן וכי מאשרת השערה שלי), אשר Marrazzo ואז הלך לסגור רטריט רוחני במנזר ...
סכיזופרניה? כן, סכיזופרניה תרבותית! או אולי הודאה סמויה של אובדן הנשמה?