Kto napraw i tych, którzy muszą być naprawione?
Chodźmy w porządku chronologicznym.
To był 1998 r., kiedy APA (American Psychiatric Association) odmówił terapii one przeznaczone na "przeliczanie" homoseksualistów w heteroseksualistów, argumentując, że takie leczenie może prowadzić do zachowań depresji, lęku i samookaleczenia.
To oczywiście nie zapobiec rozprzestrzenianiu takich zabiegów, jak to ostatnio pojawił się w angielskiej gazecie "The Independent" badania gejów dziennikarza, który powiedział swoimi doświadczeniami w tym zakresie, trochę jak nasze różne Wyzwolenia [pobierz tutaj oryginalny zamek], że zarówno wywołała poruszenie w grudniu 2007 roku.
Dziennikarz o nazwie Patrick Strudwick i po opublikowaniu swojej pracy rozpoczęła kampanię o nazwie SCOTT (Stop Conversion Therapy Taskforce) na Facebook, podawanie do wiadomości publicznej nazwiska terapeutów, którzy zajmują się terapii konwersji, a nawet ich najmniej metod niekonwencjonalnych .
Kto jest po drugiej stronie?
Duża liczba amerykańskich profesjonalistów (nie) należące do religijnej prawicy ideolog a nawet na starym kontynencie. Między innymi, najbardziej znana nazwa jest taka sama Joseph Nicolosi (założyciel NARTH, Krajowego Stowarzyszenia Badań i Terapii Omosexuality), który również będzie we Włoszech następne 21 i 22 maja zaprezentować swoją nową książkę ( praktycznego podręcznika) na techniczne zmiany orientacji.
Podstawy terapii naprawczej (patrz także " zmienić Psychoterapia seksualnej orientacji? "i" Porozmawiajmy o psychoterapii i homoseksualizm ") oparte są na założeniu, że" homoseksualizm jest chorobą, zaburzeniem psychicznym spowodowane, w zależności od punktu zdaniem, brak ojca lub nadużyć.
Jak duże jest to zjawisko? Badania opublikowane przez profesora Michaela Kinga z University College London, pokazuje zdumiewające: 1 / 6 psychiatrów / psychoterapeutów w Wielkiej Brytanii próbował nawrócić pacjenta do heteroseksualizmu, przy użyciu wielu różnych metod.
Strudwick raporty dwa takie przypadki, które miały okazję zobaczyć na własne oczy:
- Pierwszy kontakt terapeuta mówił SSA (Same Sex Attraction) jako zjawisko patologii i antyreligijnych. Jego terapeutyczne ustawienie pod warunkiem modlić się z pacjentem, prosząc, aby "otworzyć oczy i nieść światło dla pacjenta." Nastąpiła dyskusja na temat historii pacjenta, kiedy homoseksualizm był traktowany jako "opóźnienie" w rozwoju, opiera się na założeniu, że "Jestem zdezorientowana i tak muszę być gejem." Według niego pochodzenia homoseksualizm ze względu na pacjenta z traumą separacji od matki podczas porodu jako trudne porody zwiększają prawdopodobieństwo, że osoba staje się gejem. Aby potwierdzić tę hipotezę, świadomość terapeuty, że pacjent był nadużywany, a jego pretensje, próbując zaprzeczyć, był to znak jej zdolność do usuwania przypadku w jego umyśle.
- Drugi terapeuta, twierdząc, że pacjent otrzymał 1 / 3 ludzi mogło zmienić orientację i wyjaśnił, że jego podejście było oparte na lata "ekspozycja" do kontaktu platońskiej tylko z innymi ludźmi w celu usunięcia pociąg płciowy . Dla niego homoseksualizm nie jest chorobą, ale coś złego, ponieważ "Bóg chce, abyśmy mieli relacji z płcią przeciwną".
Teraz czytam rzeczy, z wyjątkiem lizać, można pomyśleć, że w rękach pacjentów kończy się. A jak bardzo brak profesjonalizmu może być narażony. Jak można oszukiwać ludzi, którzy cierpią, ponieważ nie przyjmujemy, że można "przeprogramować" swoją orientację seksualną?
Z pewnością jest to ulga wiedzieć, że Strudwick, powiedział po dwóch terapeutów, kim był, ogłosił, że będzie musiał przekazać, odbierając im zdolność do dalszego "praktyki", która we Włoszech jest praktycznie niemożliwe.
Jak wielu ludzi w kłopoty natknęło w próbach naprawy bycie gejem? Tych, którzy spotkali terapeuci, którzy uważają, że wszystkie trudności są związane z homoseksualizmu? I jak wielu terapeutów czują potrzebę pociągu odpowiednio w kwestiach LGBT?
Psicologiagay.com sprawia, że małe kroki, ale znacząca. Jednym z nich jest petycji " Nikt nie może naprawić "i jesteś zaproszony do podpisania jak najszybciej.
Rachel Bindi i Paola Biondi
Chcesz wiedzieć, co SĄ FEED?
Kliknij tutaj!
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
WYTYCZNE ONLINE KURS APA
Kup teraz! Na co czekasz?
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _














Ten post 13 komentarzy
30 lipca 2010
Rozumiem, że we Włoszech można uzyskać terapeuty "wyleczyć" homoseksualistów, nie ponosząc konsekwencji? Jak to jest?
30 lipca 2010
Mniej lub więcej. W tym sensie, że choć homoseksualizm nie jest chorobą i terapiami stosowanymi do tej pory są bardzo wątpliwe, są specjaliści, którzy w dalszym ciągu "leczyć" próbuje zmienić orientację seksualną.
Określamy to inny artykuł, aby dowiedzieć się nieco więcej.
http://www.psicologiagay.com/le-10-cose-da-sapere-sulle-terapie-riparative/
Jeśli masz jakieś pytania śmiało
30 maja 2010
http://www.psicologiagay.com się robi to po raz kolejny! Wspaniały artykuł.
29 kwietnia 2010
Witam, jestem studentem psychologii na Uniwersytecie w Rzymie. Osobiście uważam, że tylko oni mogą "leczyć" homoseksualizm to coś szalonego dla ludzi i trochę nieprofesjonalne, ale .. Zgadzam się z Tobą, że trzeba walczyć, bo tak się nie stanie
16 marca 2010
Witam Pat, ja również zgadzam się z tobą ... ale nie chcę już oglądać ... i d robić innym to, co robimy ... Myślę, że potrzebujemy kogoś, aby uruchomić mechanizm, który już się rozpoczął, aby przejść .... teraz firma dziś nie jest spełnione w chwili "wszystkie pola ... takie same jak członków LGBT w grupie! Po prostu ktoś musi nacisnąć protest i myślę, że znajdziemy szeroką akceptację .. Nie możemy dłużej tu oglądać, a przynajmniej dla mnie ... ... już nie wystarcza. x ma naszej godności, musimy walczyć!
10 marca 2010
W ramach zaproszenia z Paola, będę pisać moją prośbę tutaj!
Chciałbym zapytać, dlaczego po prostu napisz 4 rzeczy
petycji lub pisania bloga, moim skromnym zdaniem mamy
wydarzeń i nie jako gay pride .. ale
imprez w tych kwestiach ... my
i przenieść na ulice, by pokazać ludziom, że
normalne ... to jest ignorancja, która promuje takie bzdury ... zróbmy
świadome, i niech wiedzą, kim jesteśmy ...
03 kwietnia 2010
Francesco Bravo!
10 marca 2010
W kilku jednak zwrócić uwagę na fakt, że 90% przypadków terapeutów, którzy chcą konwertować homoseksualistów, zawsze ciągnąć religii udział jako argument, a nawet ci, którzy nie robią tego celowo, jak Nicolosi, podłużnice wycieczek coraz bardziej powiązane z ruchami religijnymi, które je wspierają i ich finansowania.
Można powiedzieć, że nie ma uprzedzeń między religijnością terapeuty i jego etyki.
09 marzec 2010
Witam wszystkich, ja osobiście myślę, że to szalony pomysł, że terapia może "naprawić" ich orientacja, ale mam pytanie, czy ktoś wie skąd omos.? klasycznej teorii matka mówić za obecny i nieobecny ojciec, dlatego, że coś nie poszło właściwy sposób nie oznacza, że jesteś chory albo coś, przejście nie jest tak proste w mojej opinii. Jestem bardzo uczciwi intelektualnie, i chcę wiedzieć, czy mój omos. Początki "dewiacji", proszę nie rozumieją o co mi chodzi w tym sensie, że jeśli jestem miły, porządny, spokojny psychicznie zintegrowane, akceptacji i miłości, aby żyć w pokoju w moim życiu i mojej tożsamości, nie przyszłoby do głowy kiedykolwiek pomyśleć, że coś jest ze mną, ale to nie wyklucza pochodzenia, być może to jest prawdziwe dewiacji, ale nie przerażające, jest wiele osób, np.. te nadużywane, którzy mają inną ścieżkę, ale mogę mieć spokojne życie, mieć dzieci i nie nadużywać, bo moim zdaniem nie jest źródłem, które tworzy choroby, ale tak jak Ty. Jedną z rzeczy, która mnie uderzyła, czytanie książki "Kobiety, którzy czynią zło" (tematem jest samookaleczeń z powodu seksualnej traumy), napisany przez lesbijki terapeuta, który miał takie same doświadczenia z jego pacjentów, że jego teoria nie zawsze jest że wszystkie omos. doznali urazu, ale każdy, kto poniósł na dziecko omos.da dorosłych. Ona jest poważną sprawą, dokonał badań na temat badań i radzenia sobie z nim na pełne wsparcie dla tego typu urazów jest konieczne do leczenia terapeuta, który wie, co mówią (nie sądzę więc, wydaje się zbyt redukcyjne). Krótko mówiąc, nie sądzę, że omos.siano "źle", ale jestem ciekaw, czy istnieje, źródło omos tożsamości. Dzięki za uwagę.
20 kwietnia 2010
I "możliwe, myślę, że zmiana orientacji z" głębokim "osoby, do Dila w odpowiednim wieku, to interesujące wyzwanie, mówiąc w skrócie.
Comunitàomosessuali nieskuteczne, może w reakcji na dyskryminację?, Say "geje są równi", ale nie wydaje się słuszne così.Uncontoèesserlo natychmiast, aby stać się dorosłym
22 kwietnia 2010
Cóż, jeśli mówić o tym, jak osoba ta przejmuje i zarządza jego homoseksualizm jest inny "odkryć" w pewnym momencie w ich życiu.
Ale nie stać się homoseksualistą, to jest. Tyle tylko, że nie wiesz, nie było sytuacji, w których eksperyment, istnieje obawa, że wiele nieporozumień zwłaszcza gdy często również odczuwa atrakcyjność dla płci przeciwnej. I błędnie myślą, że to wystarczy ją wyłączyć. Generalnie ci, którzy "odkryli" homoseksualnych biseksualnych jest wielki, ale przed zakochują się w płci danej osoby nie doceniła uczucia, emocje, atrakcje ...
09 marzec 2010
Podpisałem, bo "musimy zrobić coś konkretnego, głową i bez strachu !!!!!!!!!!
09 marzec 2010
Zapisałem się natychmiast! Niestety ignorancja jest bardzo obszerna, jak w przypadku kryminolog Bruno. Ludzie, którzy nie wiedzą Pansexuality lub gorzej próbują spekulować na temat seksualności stłumione przez niektóre religie i polityka niektórych.
Boom Peter.